אמנות הפנייה הנעימה – איך להתחבר לאישה במרחב ציבורי

במאמר זה אתן מענה לאחת השאלות המרכזיות ביותר שמעסיקה גברים
מגיל ההתבגרות ועד לזקנה “איך להתחיל נכון עם אישה?”

אני עומד להציג בפניך את העקרונות הבסיסיים הכי חשובים שיש לדעת
וליישם ברגעים שלפני ההתחלה עצמה ובשניות הראשונות הקריטיות להצלחה.
קריאת המאמר תשפר משמעותית את סיכוייך להצליח לפנות לאישה בצורה נכונה בכל זמן ובכל מקום.

הדרך הקלה להתחיל עם אישה

אחד הפרדוקסים הגדולים ביותר בתחום ההתחלות הוא שגברים רבים מניחים (בטעות)
כי קשה להתחיל עם בחורה שיושבת איפשהו מאחר והיא “עסוקה” בפעילויות כמו קריאת ספר,
בהייה בלפטופ, שיחת טלפון וכד’. התחלה עם בחורה כזו נתפסת בעיניהם כהפרעה.

ברם, מה שגברים אלו לא יודעים זה את האמת הפשוטה הבאה: הדרך הכי הקלה לפנות לאישה
היא דווקא כשהיא נמצאת במצב נייח, כלומר כשהיא עומדת או יושבת, בלי קשר למקום העמידה או הישיבה
(בר, רחוב, בית קפה, קניון, ספסל וכד’), ואף יותר מזה, בלי שום קשר לפעילות בה היא “עסוקה”.

מדוע? כי אישה סינגלית יכולה להיות פתוחה ומזומנה לפגוש את גבר חייה,
בלי קשר למה שהיא עושה. למעשה, זו אחת הכמיהות העמוקות (והנסתרות) ביותר של הטבע הנקבי שבאישה –
שההכרות עם גבר החלומות תתרחש בצורה טבעית, סוג של “על הדרך/במקרה”. 

בנוסף לכך, ישנה גם סיבה לוגיסטית לכך שזו האופציה הקלה ביותר.
במצב נייח, אישה נמצאת בנוחות פיזית אופטימלית, מה שמאפשר לה להיות זמינה
ולהתפנות בן רגע וללא מאמץ לשיחה אקראית.

דרך “קשה” אך מתגמלת

דרך יותר מאתגרת לגשת לבחורה היא כשהיא נמצאת במצב נייד,
כלומר כשהיא בתנועה פיזית ונעה מנקודה מסוימת לנקודה אחרת כלשהי במרחב.
על אף שכאמור זו הדרך המאתגרת ביותר ולעתים לא פשוטה לביצוע, אני מציע לך לא
לוותר על אופציה זו מכיוון שלנשים רבות יש כמיהה גדולה לכך שיום אחד גם הן יזכו
בגבר שיופיע מולן כמו אביר על סוס לבן ויבצע התחלה כמו בקומדיה הוליוודית
רומנטית, לכאורה “כנגד כל הסיכויים”.

אני אומר לכאורה כי בפועל ברגע שמבינים את העקרון המרכזי שתכף אציג,
המהלך הופך להיות בעל סיכויי הצלחה לא מעטים ולכן עלול להיות מתגמל במיוחד.

מתמגל כי ברגעים אלו אישה תחווה אותך כגבר שלוקח על עצמו אתגרים וסיכונים
ואף עושה משהו “לא מקובל” מבחינת נורמות חברתיות… ונשים מעריכות גברים
אמיצים שפועלים ללא הססנות ובצורה אינסטינקטיבית תוך כדי ניסיון לממש את
הרצון האותנטי שלהם, בלי קשר לנורמות החברתיות המקובלות
ובמקרה זה המגבילות.

וזו בדיוק הסיבה שעליך לצפות לתגמול נאה במיוחד: פתיחות חריגה מצדה לניסיון
התחלה שלך ומתן צ’אנס אמיתי לכך שהאינטראקציה ביניכם תוביל
למשהו מתקדם יותר…

יתרה מזו, אני אגלה לכם עוד טיפ איך להתחיל עם בחורות, נשים מחכות בסתר
ליבן לגבר האמיץ שיעז להתחיל איתן בפומבי מול כולם, ולכן כשזה קורה, הסיכויים
הם לטובתו – אך ורק כמובן במידה והוא עושה זאת נכון – ועל כך מיד. 

איך מתחילים עם בחורה שנמצאת בתנועה

אם תמיד תהית איך להתחיל עם בחורות – וספציפית עם השוות והאיכותיות במיוחד
– דע לך שאחד המפתחות העיקריים להצלחה הוא פיתוח המיומנות והיכולת שלך
לעצור אותה פיזית למרות שהיא בתנועה, מהירה או איטית ככל שתהיה.

הסיבה לכך שמהלך זה הינו קריטי פשוטה: בשביל שתוכלו לקיים שיחה נורמלית, על
שניכם להיות בנוחות מרבית ובתנאים אופטימליים, שמתאפשרים אך ורק כששני
הצדדים נינוחים – כלומר, בעמידה או בישיבה אחד מול השני.

5 מצבים נפוצים

א. אתה הולך בכיוון אחד והיא הולכת מולך לכיוון הנגדי (כלומר נעה חזיתית לקראתך).

ב. שניכם הולכים בסמיכות יחסית לאותו כיוון, רק שאתה נמצא מאחוריה.

ג. שניכם הולכים בסמיכות יחסית לאותו כיוון, רק שאתה נמצא מלפניה (והבחנת בה
במקרה או לא במקרה על ידי הפניית המבט שלך לאחור).

ד. שניכם הולכים אך רחוקים אחד מהשני, בלי קשר לכיוון ההליכה שלכם.

ה. אתה נייח (עומד או יושב), והיא עוברת לידך או מולך (לא משנה באיזה כיוון).

ברגע שזיהית את המצב הספציפי, עליך להתאים את סגנון ואופן העצירה שלך
למצב בצורה המיטבית ביותר.

מצב א’ – אתה הולך והיא מתקרבת בכיוונך

במצב זה, עליך לעצור במרחק של כ- 2 מטרים אלכסונית (בזוית של 45 מעלות)
ממנה ואז לבקש ממנה באסרטיביות שגם היא תעצור, וזאת על ידי שימוש במילים
הבאות: “היי, עצרי רגע” או “סליחה, עצרי שניה” (להלן: “מילות הקסם”).

שים לב – זהו אינו משפט פתיחה, אלא טכניקת עצירה נטו. עליך להשתמש
במשפט זה בלי כל קשר למשפט הפתיחה “הרשמי” בו תבחר להשתמש.

המטרה היחידה שלך בשלב זה היא לגרום לה לעצור ולהפנות את תשומת ליבה
למה שאתה הולך להגיד. רק אז תתחיל איתה ולא לפני, כי אם תנסה לדבר איתה
תוך כדי שהיא הולכת, סיכוייך קלושים.

מצב ב’ – שניכם הולכים באותו כיוון ואתה מאחוריה

במצב זה, עליך להגביר את קצב הליכתך על מנת להדביק אותה ואז, תוך כדי
שאתה עוקף אותה מהצד ונמצא במרחק של כחצי מטר עד מטר ממנה, עליך לומר
את מילות הקסם בכדי לנייח אותה.

רגע לפני שאתה עוקף אותה אגב, האט את קצב הליכתך כדי שהיא לא תחוש
שאתה רודף אחריה. תחושה זו עלולה לאיים עליה, מה שיפחית משמעותית את
סיכויי ההצלחה שלך.

מצב ג’ – שניכם הולכים באותו כיוון ואתה מלפניה

במצב זה, עליך להאט את קצב הליכתך כדי לאפשר לה לסגור את הפער ביניכם,
ואז ממש ברגע בו היא משתווה אליך ועוקפת אותך בכחצי מטר, עליך לומר את
מילות הקסם.

מצב ד’ – שניכם הולכים אך רחוקים אחד מהשני

זהו המצב הקשה ביותר מבין כל המצבים. במצב זה, עליך להתקרב לעברה בצורה
הדרגתית ולא מאיימת, רצוי מבלי שהיא תשים לב לכך שאתה נע לכיוונה, ואז
במרחק של כחצי מטר עד מטר לבטא את מילות הקסם.

מצב ה’ – אתה נייח והיא עוברת לידך

זהו המצב הקל ביותר מבין כל המצבים. במצב זה, כל שעליך לעשות הוא לומר:
“סליחה, בואי שניה” או “היי, בואי רגע”, כשהמטרה שלך היא לגרום לה להתקרב
למקום בו אתה יושב או עומד. אם תצליח לעשות זאת (מניסיון רב שנים בשטח, זה
מאוד קל, גם אם זה כרגע בכלל לא נתפס בעיניך כאפשרי..), סיכוייך להצליח
בשיחה גבוהים מאוד שכן התחלת את האינטראקציה מראש בעמדת עליונות – היא
באה אליך (=צריכה אותך) ולא אתה באת אליה (=צריך אותה). 

פלירטוטיישן - הספר שישנה לך את החיים

אם בא לך להעמיק בחניכה למיומנויות תקשורת מיטביות, הזמן לעצמך עותק של ספר הדגל שלי לגברים “פלירטוטיישן” שיסייע לך ליצור תגובות מדליקות ומרגשות במגוון מצבים נפוצים עם נשים, ואתה תחווה נהנה עוד לפני שקיבלת מהן תגובה (שסביר גם תפתיע אותך לטובה)

קריאה נוספת